Plan zajęć

 

 WSZYSTKIE ZAJĘCIA SIĘ ODBYWAJĄ  2017

Plan zajęć   Fitness Planet Wrocław sala klimatyzowana

PLAN ZAJĘĆ  WRZESIEŃ  2010


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaCENNIK Fitness Planet-1

ENERGY GLOBAL Brzuch, pośladki, uda –  niespotykane zestawy ćwiczeń dające efekt dla całego ciała i wszystkich cech fizycznych : siła mięśniowa, kondycja, elastyczność

BRZUCH, POŚLADKI, UDA - specjalnie opracowane zestawy ćwiczeń poprawiające wygląd brzucha, pośladków i ud ze sprzętem fitness.

STEP & SHAPE – Wzmacnianie na stepie

DRUMS ALIVE ® power trening z dużymi piłkami

CROSS TRENING  -  dla kobiet i mężczyzn – trening wpływający na sprawność fizyczną ogólną, w czasie treningu angażujemy jak największą liczbę mięśni i ścięgien. Trenujemy z obciążeniem własnego ciała oraza ze sprzętem: kettlebels,sztangi, hantle, piłki lekarskie, skrzynie, drążek, skakanki – każdy trening to wyzwanie i poprawa Twojej sprawności!C

.~~~~~~~~ ZAJECIA   PILATES

PILATES Shape-  trening wzmacniający z elementami ćwiczeń Pilates angażuje mięśnie głębokie brzucha, grzbietu, spłaszcza brzuch, przeciwdziała bólom pleców.

PILATES FLOW płaski brzuch & zdrowe plecy - lekcja autorska Katarzyny Przychockiej - Kusek, połączenie klasycznych ćwiczeń Pilates

z formami Flow Montion, Power Chi, elementami Asan Jogi, stretchingu. Specjalne zestawy ćwiczeń – spirals na zdrowy kręgosłup.

PILATES Zdrowy Kręgosłup – lekcja Pilates + specjalne zestawy ćwiczeń na Zdrowy Kręgosłup z Rollerem i laskami.

PILATES Energy – trening Pilates z elementami treningu dynamicznego.

Zajęcia Fitness i Pilates prowadzimy z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu fitness: Bosu, Step, Io Ball, Flow Tonic, Pilates Roller, Pilates Ring, Heavy Ball, Tubing, Freestyler, Ketebell, lekkie sztangi, który umożliwi szybkie i widoczne efekty zmiany wyglądu Twojej sylwetki.

~~~~~~~~~TRENING PERSONALNY GRUPOWY- grupa max 5 os, zajęcia od 3 os Program treningów dostosowany jest do danej grupy – wspólna rozgrzewka , trening główny dopasowany indywidualnie do danego uczestnika ( każdy realizuje swój cel treningowy z przyborami lub bez zgodnie z wskazówkami Instruktora) Małe grupy zapewniają możliwość indywidualnego podejścia do potrzeb treningowych danej osoby, bo każdy z Nas potrzebuje innych ćwiczeń, czyli dany trening jednemu pomaga innemu szkodzi – czego na treningu personalnym grupowym unikniemy )

Na daną grupę i godzinę obowiązują zapisy!!!       Treningi Personalne – prowadzenie: mgr Katarzyna Przychocka – Kusek 16 lat praktyki

w zawodzie, prezenter, szkoleniowiec Instruktorów fitness, tworzenie autorskich programów fitness dla klubów fitness na terenie Polski, prowadzenie szkoły dla Instruktorów Fitness – Akademia Fitness Planet.                                                               

Akademia Fitness Planet - szkolenia Instruktorów fitness (weekendowy system szkoleń) informacje:  www.instruktorfitness.com.pl     

 

TRENING PERSONALNY GRUPOWY- grupa max 5 os, zajęcia od 3 os Program treningów dostosowany jest do danej grupy – wspólna rozgrzewka , trening główny dopasowany indywidualnie do danego uczestnika ( każdy realizuje swój cel treningowy z przyborami lub bez zgodnie z wskazówkami Instruktora) Małe grupy zapewniają możliwość indywidualnego podejścia do potrzeb treningowych danej osoby, bo każdy z Nas potrzebuje innych ćwiczeń, czyli dany trening jednemu pomaga innemu szkodzi – czego na treningu personalnym grupowym unikniemy )

Na daną grupę i godzinę obowiązują zapisy!!!       Treningi Personalne – prowadzenie: mgr Katarzyna Przychocka – Kusek 16 lat praktyki

w zawodzie, prezenter, szkoleniowiec Instruktorów fitness, tworzenie autorskich programów fitness dla klubów fitness na terenie Polski, prowadzenie szkoły dla Instruktorów Fitness – Akademia Fitness Planet.

multisport