Przewodnik debiutanta

Serdecznie witamy Cię przyszła uczestniczko naszych zajęć tu dowiesz się jak rozpocząć przygodę z fitnessem i na co powinnaś zwrócić uwagę na swoich pierwszych zajęciach!

Co będzie Ci potrzebne do rozpoczęcia ćwiczeń:

-wygodny oddychający strój ( getry ¾ lub długie spodnie , bawełniana koszulka sportowa , adidasy najlepiej przeznaczone do treningu fitness ze specjalną podeszwą, najlepiej ze ściętą piętą co ułatwia wykonywanie podstawowych ćwiczeń od pięty)
- ręcznik ( kładziemy na karimatę podczas ćwiczeń w pozycjach niskich)
- woda niegazowana lub napój izotoniczny.
- klapki aby wziąć prysznic lub przejść na zajęcia w skarpetkach.

Jakie zajęcia wybrać?

PRZYCHODZISZ PIERWSZY RAZ DO KLUBU PATRZYSZ NA PLAN ZAJĘĆ I NIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ ? TYLE NAZW, TYLE RODZAJÓW ZAJĘĆ A TY PRZYSZŁAŚ SIĘ PORUSZAĆ! CO TU WYBRAĆ ABY EFEKT BYŁ NAJLEPSZY! PAMIĘTAJ! TWÓJ ORGANIZM POTRZEBUJE CZASU ABY SIĘ ZAADOPTOWAĆ DO OBCIĄŻEŃ WYWOŁANYCH TRENINGIEM FITNESS.
NIC OD RAZU! TRZEBA CZASU I CIERPLIWOŚCI ABY OSIĄGNĄĆ „FIZYCZNĄ DOSKONAŁOŚĆ"
ALE WIERZ MI JEST TO MOŻLIWE !!!!!!

POLECAM najpierw wzmocnienie poszczególnych grup mięśniowych na treningach:

ABT

Jak przebiegają zajęcia?
Najpierw rozgrzewka 8 - 12 min. PAMIĘTAJ BARDZO WAŻNA CZĘŚĆ ZAJĘĆ - zapobiega urazom i przygotowuje organizm do wysiłku, następnie 15 - 20 min. skupiamy się na treningu mięśni kończyny dolnej i mięśni brzucha zestawy ćwiczeń wolne i ze sprzętem fitness w pozycji wysokiej.
Bardzo ważna jest tu technika ćwiczeń dobrze skup się na tym co mówi instruktor.
20 - 25 min to ćwiczenia w pozycjach niskich. W zajęciah ABT w Naszym klubie wykorzystujemy nowoczesną platformę Freestyle co zwiększa efektywność ćwiczeń.

 

· SHAPE

Jak przebiegają zajęcia?
Rozgrzewka 8 - 12min
Część główna 15 - 20 min - tu na każdych zajęciach wzmacniamy inne grupy mięśniowe
np. mięśnie ud przód, mięśnie ud tył, mięśnie kończyny górnej, a w pozycji niskiej 20 min mięśnie brzucha + grzbiet.
Trening ma na celu zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni a nie ich rozbudowę.
W zajęciach wykorzystujemy nowoczesny sprzęt fitness.

· BODY TONING

Ma na celu ujędrnić i wysmuklić mięśnie. W treningu wykorzystujemy podstawowe ćwiczenia gimnastyki Pilatesa , Jogi, Stretchingu i ciekawe układy ćwiczeń wzmacniających ze sprzętem.

CO DALEJ? Po dwóch, trzech tygodniach wymienionych treningów, spróbuj zajęć
LOW - czyli choreografii fitness , na zajęciach typu Low nie biegamy, nie skaczemy
jedna stopa zawsze ma kontakt z podłożem. Na zajęciach poznasz bazowe kroki fitness, poprawisz swoją kondycję i koordynację.

NA CO MUSISZ ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS WYBRANYCH PRZEZ SIEBIE ZAJĘĆ?

- Pilnuj swojej techniki ćwiczeń , dokładnie słuchaj wskazówek instruktora.
- Pamiętaj o oddychaniu , nie wstrzymuj oddechu podczas treningu fitness.
- Przyłóż się do rozgrzewki.
- Nie ćwicz z pełnym „brzuszkiem"
- Pilnuj prawidłowej postawy podczas ćwiczeń - plecy proste, brzuch wciągnięty, kolana
ugięte.
- Pij wodę lub napój izotoniczny podczas ćwiczeń co 15 min.
- Przyłóż się do stretchingu ( rozciągania) w końcowej części zajęć zapobiegnie to bólom mięśni
i zlikwiduje przykurcze, których u początkujących nie brakuje.

ZAPRASZAM DO WSPÓLNEGO TRENINGU
Kasia P.

Czy warto kierować się tylko ceną karnetów?

Powiem dobitnie NIE!!!

Czy jak idziesz do lekarza to wybierasz najtańszego, czy dobrego??
Na swoim zdrowiu długo nie po oszczędzasz, prędzej czy później wszystko wyjdzie.
Zdrowie mamy jedno i warto je oddać pod opiekę profesjonalistą.
Często słyszę, że gdzieś jest tańszy ośrodek.
OK. jest tylko ... czy będę ryzykować za parę złotych miesięcznie?
Wielu lat doświadczeń niczym nie da się zastąpić!!!
Czy można przeczytać wszystkie książki w ciągu roku i być fachowcem ?
Odpowiedż jest jedna NIE .

WARTO PRZEMYŚLEĆ ILE JEST WARTE NASZE ZDROWIE

Prawa autorskie zastrzeżone.  Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów zawartych na tej stronie bez wiedzy autora zabronione!

Wszelkie prawa zastrzeżone .

"Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia" - stwierdza w artykule pierwszym ustawa z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24 poz. 83).

http://www.royalfitnessplanet.com.pl/