• TRENING PERSONALNY

    DOBRE EFEKTY WIDAĆ OD RAZU
  • Dobra forma, idealna sylwetka

    odwiedź nas mamy najlepsze rozwiązania
  • Treningi personalne

    Możesz liczyć na indywidualne podejście
Treningi personalne

fitness planet

Potrzebujesz indywidualnego podejścia,

nie chcesz ćwiczyć w grupie, chcesz zrealizować konkretne cele, chcesz mieć Trenera, który zapewni Ci ćwiczenia poprawiające wygląd i samopoczucie? Zapisz się do Nas na TRENING PERSONALNY i skorzystaj z wieloletniego doświadczenia oraz umiejętności pracy z ciałem.

  • Możliwość uczestniczenia dwóch osób w jednym treningu! W treningu personalnym mogą uczestniczyć kobiety i mężczyźni.
  • Konsultacja dietetyczna z dietetyczką mgr Agnieszką Bajer – Ciszewską dodatkowa opłata!
  • Prowadzimy również treningi zdrowotne, rehabilitacyjne.
  • Dostępne godziny treningu do uzgodnienia:
  • Zapisz się na trening personalny już dziś!
  • Treningi personalne prowadzimy w klubie Fitness Planet Wrocław

Posiadamy profesjonalny sprzęt do zajęć fitness, którego nie znajdziesz nigdzie w okolicy. Jesteśmy przedstawicielami i edukatorami ćwiczeń Freestyler – przeprowadziliśmy międzynarodowe szkolenie Freestyler Instruktor i u Nas znajdziesz profesjonalnie przygotowaną kadrę Freestyler. Dysponujemy ponadto platformą Bosu – na której pozbędziesz się cellulitu poprzez specjalnie przygotowany program ćwiczeń. Prowadzimy lekcje Pilates z wykorzystaniem Io Ball i Flow Tonic, dzięki czemu efekty płaskiego brzucha – gwarantowane! Prowadzimy autorskie zajęcia Zdrowy Kręgosłup wykorzystując wieloletnią wiedzę pracy z ciałem i energią. Poznasz unikatowy program Chi Flow Motion, Power Chi. Lubisz taniec i zabawę zapraszamy na nowe zajęcia Latino Fun. Jeśli zastanawiasz się jeszcze, jaki klub wybrać, jesteś wymagającym klientem, postaw sobie fitnessowy cel a Nasza firma pomoże Ci go zrealizować!

Katarzyna przychocka

trener personalny

Mgr KATARZYNA PRZYCHOCKA KUSEK Szkoleniowiec z przygotowaniem pedagogicznym, koordynator zajęć i szkoleń Fitness Planet. Ukończone studia na Wrocławskiej AWF – specjalność promocja zdrowia, podyplomowe studia Fizjoterapia.

  • Dyplomowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności aerobik, dyplomowany instruktor sportu w kulturystyce. Mianowany nauczyciel wychowania fizycznego , organizator mistrzostw w aerobiku rekreacyjnym. Od 14 lat prowadzi różne formy zajęć fitness. Uczestnictwo w Międzynarodowych konwencjach fitness, uczestnictwo w cyklu szkoleń Nike Rock Star Workout, uczestnictwo w seminariach o tematyce fitness, szkolenia Advanced Pilates organizowane przez Instytut Pilatesa w Polsce,
  • Grudzień 2006r uczestnictwo w konwencji Body Mind – Energia 4,
  • czerwiec 2007- Harmonia 8, Certyficate Bosu Integrated Balance Training, szkolenia: Body Art. u Roberta Steinbachera, Work Your Body u Andreasa Golera, szkolenie Oriental Wellness u Raul Cacho, szkolenie Instruktor Freestyler, szkolenie Pilates Circle, szkolenie Trilochi, warsztaty- Reeabok University, uczestnictwo targi, konwencja Fit EXPO 2008, 2009, 2010, uczestnictwo – Kongres Fitness & Weelness

Porady dla ćwiczących

Efekty ćwiczeń w zależności od realizowanych celów u każdego z Nas to inny czas, u kosmetyczki czy fryzjera poprawa wyglądu to 1 lub 2 godziny w Treningu fitness to niemożliwe, aby fitness spowodował pożądane zmiany musi odbywać się regularnie 2, 3 razy tygodniowo bez dłuższych przerw. Najszybciej odczujemy zmiany samopoczucia – lepiej śpimy, mamy więcej pozytywnej energii dzięki wydzielanym podczas ćwiczeń Endorfinom – hormonom szczęścia, mamy pełniejszy oddech „ Nasze płuca również ćwiczą”, poprawia się podstawowa przemiana materii. Następny efekt to poprawa kondycji znika zadyszka przy forsujących czynnościach ( np. wejście po schodach) zaobserwuj u siebie jak szybko tętno powraca do stanu wyjściowego na koniec zajęć im bliższe jest temu, z którym rozpoczynałaś trening tym lepsza poprawa Twojej kondycji (wzór tętna max 220 – wiek) Po 3 miesiącach regularnych ćwiczeń powinny być widoczne efekty Twoich celów, ale u każdego w innym stopniu – indywidualna sprawa zależna również od Twojego zaangażowania w trening. I na tym etapie, jeśli Twoje efekty są słabe największy Twój błąd to rezygnacja z treningu Pamiętaj Twoim głównym motywem ćwiczeń powinno być na pierwszym miejscu ZDROWIE. Daj sobie więcej czasu nie poddawaj się, porozmawiaj z trenerem o swojej sylwetce i zmianach, których oczekujesz. Nie uzależniaj swoich wizyt w klubie od koleżanki, która nie może z Tobą przyjść Fitness musi być dla Nas przyjemnością i czasem dla siebie ( skupienie się na sobie, świadomość swojego ciała) wtedy znajdziesz przyjemność i EFEKTY. Jeśli planujesz być mamą zacznij ćwiczyć przed ciążą, gdyż powrót do formy po porodzie będzie trwał znacznie krócej, jeśli wyćwiczysz mięśnie brzucha wcześniej nie będą potrzebne dodatkowe zabiegi poprawiające ich wygląd, wystarczy wrócić do programu – treningu z przed ciąży na pewno powrót do świetnego wyglądu i samopoczucia będzie szybszy. Nasze klientki ćwiczą z Nami w ciąży do 8, 9 miesiąca, jeżeli ciąża jest prawidłowa podpowiadamy im, jakie ćwiczenia są bezpieczne, jeżeli ćwiczyłaś regularnie przed ciążą nie musisz szukać specjalnej gimnastyki możesz dalej kontynuować trening w swojej grupie.

Programy zajęć fitness w Naszym klubie opracowujemy tak, aby każdy mógł w nich wziąć udział w zależności od stawianego sobie celu? Pamiętaj, że zajęcia pod dana nazwą w Naszym grafiku mogą wyglądać inaczej w innym klubie ( U Nas stała kontrola poziomu i przygotowania Instruktorów – Nauczycieli Fitness i szkolenia wewnętrzne podnoszenia jakości prowadzenia nowoczesnych form fitness) Jeśli chcesz poprawić kondycję – wybierz zajęcia intensywne Cardio trening taki poprawi pracę układu krążeniowo – oddechowego ( Step, Bosu, Latino Fun, Cardio + wzmacnianie, Aerobik Ball) Jeśli chcesz wzmocnić mięśnie – wybierz zajęcia typu Shape ze sprzętem fitness, wszystkie formy wzmacniania z dodatkowym sprzętem przynoszą niesamowite i szybsze efekty poprawy wyglądu sylwetki, nie rozbudowują mięśni, ale nadają im kształt i wysmuklają. U Nas Tubing, Io Ball, Fow Tonic, Fit Ball, Hantle, Step. Jeśli chcesz się odchudzić – każda forma u Nas będzie w tym pomocna w połączeniu z dietą i umiejętnością pracy z tętnem ( instruktor wyjaśni Ci obliczenia), do odchudzania najlepszy jest trening utrzymujący się na jednakowej intensywności – 30 min, czyli tętno nie powinno skakać! Jeśli chcesz spłaszczyć brzuch i mieć silne plecy – idealny trening Pilates oraz Pilates Flow treningi mentalne, które poprawiają nie tylko wygląd, ale działają prozdrowotnie i dzięki specjalnej muzyce przeciwdziałają stresowi.

Twoje postępy w treningu fitness zależą w dużej mierze od Ciebie Bądź świadomy swojego ciała i ćwicz technicznie Wiele osób przychodząc na zajęcia oszukuje, że ćwiczy – każde ćwiczenie wykonuje byle jak np. cel ćwiczenia mięśnie pośladkowe - gdzie ważne jest ułożenie uda, kolana, stopy , bioder a ćwiczący poprzez złą technikę , złe ustawienie ciała nie zrealizuje celu ćwiczenia i taki trening oprócz machania nogą nic nie daje. Z moich obserwacji wynika, że większość z osób, które przychodzą na zajęcia ma problemy z koordynacją, z prawidłową postawą, z prawidłowym napięciem właściwych mięsni, z małą elastycznością. I tak np popularne zajęcia Zumby oprócz tańca i zabawy fitness nie wzmacniają mięśni i nie uelastyczniają ciała. I prowadzone przez Instruktorów po „ aż” 2 dniowym szkoleniu ( bo szkolenie może zrobić każdy kto chce jak zapłaci w dolarach) nie prowadzi do efektów. Zastanów się jak ćwiczysz i u kogo trenujesz – bo to ma znaczenie !

TRENING FITNESS ZRÓB TO Z TRENEREM OSOBISTYM

Dane mapy
Dane do Mapy ©2018 Google
Dane mapyDane do Mapy ©2018 Google
Dane do Mapy ©2018 Google
Mapa
Satelita
20 m 

Kontakt:

FITNESS PLANET

ul. Inflancka 4,

51-354 Wrocław

tel: 606 166 036

fitness@onet.pl

NIP 898 118 60 65

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FITNESS PLANET ul. Inflancka 4, 51-354 Wrocław; tel- 606 166 036 fitness@onet.pl w celu udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych..