• TRENING PERSONALNY

    DOBRE EFEKTY WIDAĆ OD RAZU
  • Dobra forma, idealna sylwetka

    odwiedź nas mamy najlepsze rozwiązania
  • Treningi personalne

    Możesz liczyć na indywidualne podejście
  • Dużo sprzętu wolnego zawsze ciekawe treningi

    zawsze ciekawe treningi
  • Sportowe eventy dla firm

Porady dla ćwiczących

Efekty ćwiczeń w zależności od realizowanych celów u każdego z Nas to inny czas, u kosmetyczki czy fryzjera poprawa wyglądu to 1 lub 2 godziny w Treningu fitness to niemożliwe, aby fitness spowodował pożądane zmiany musi odbywać się regularnie 2, 3 razy tygodniowo bez dłuższych przerw. Najszybciej odczujemy zmiany samopoczucia – lepiej śpimy, mamy więcej pozytywnej energii dzięki wydzielanym podczas ćwiczeń Endorfinom – hormonom szczęścia, mamy pełniejszy oddech „ Nasze płuca również ćwiczą”, poprawia się podstawowa przemiana materii. Następny efekt to poprawa kondycji znika zadyszka przy forsujących czynnościach ( np. wejście po schodach) zaobserwuj u siebie jak szybko tętno powraca do stanu wyjściowego na koniec zajęć im bliższe jest temu, z którym rozpoczynałaś trening tym lepsza poprawa Twojej kondycji (wzór tętna max 220 – wiek) Po 3 miesiącach regularnych ćwiczeń powinny być widoczne efekty Twoich celów, ale u każdego w innym stopniu – indywidualna sprawa zależna również od Twojego zaangażowania w trening. I na tym etapie, jeśli Twoje efekty są słabe największy Twój błąd to rezygnacja z treningu Pamiętaj Twoim głównym motywem ćwiczeń powinno być na pierwszym miejscu ZDROWIE. Daj sobie więcej czasu nie poddawaj się, porozmawiaj z trenerem o swojej sylwetce i zmianach, których oczekujesz. Nie uzależniaj swoich wizyt w klubie od koleżanki, która nie może z Tobą przyjść Fitness musi być dla Nas przyjemnością i czasem dla siebie ( skupienie się na sobie, świadomość swojego ciała) wtedy znajdziesz przyjemność i EFEKTY. Jeśli planujesz być mamą zacznij ćwiczyć przed ciążą, gdyż powrót do formy po porodzie będzie trwał znacznie krócej, jeśli wyćwiczysz mięśnie brzucha wcześniej nie będą potrzebne dodatkowe zabiegi poprawiające ich wygląd, wystarczy wrócić do programu – treningu z przed ciąży na pewno powrót do świetnego wyglądu i samopoczucia będzie szybszy. Nasze klientki ćwiczą z Nami w ciąży do 8, 9 miesiąca, jeżeli ciąża jest prawidłowa podpowiadamy im, jakie ćwiczenia są bezpieczne, jeżeli ćwiczyłaś regularnie przed ciążą nie musisz szukać specjalnej gimnastyki możesz dalej kontynuować trening w swojej grupie.

Programy zajęć fitness w Naszym klubie opracowujemy tak, aby każdy mógł w nich wziąć udział w zależności od stawianego sobie celu? Pamiętaj, że zajęcia pod dana nazwą w Naszym grafiku mogą wyglądać inaczej w innym klubie ( U Nas stała kontrola poziomu i przygotowania Instruktorów – Nauczycieli Fitness i szkolenia wewnętrzne podnoszenia jakości prowadzenia nowoczesnych form fitness) Jeśli chcesz poprawić kondycję – wybierz zajęcia intensywne Cardio trening taki poprawi pracę układu krążeniowo – oddechowego ( Step, Bosu, Latino Fun, Cardio + wzmacnianie, Aerobik Ball) Jeśli chcesz wzmocnić mięśnie – wybierz zajęcia typu Shape ze sprzętem fitness, wszystkie formy wzmacniania z dodatkowym sprzętem przynoszą niesamowite i szybsze efekty poprawy wyglądu sylwetki, nie rozbudowują mięśni, ale nadają im kształt i wysmuklają. U Nas Tubing, Io Ball, Fow Tonic, Fit Ball, Hantle, Step. Jeśli chcesz się odchudzić – każda forma u Nas będzie w tym pomocna w połączeniu z dietą i umiejętnością pracy z tętnem ( instruktor wyjaśni Ci obliczenia), do odchudzania najlepszy jest trening utrzymujący się na jednakowej intensywności – 30 min, czyli tętno nie powinno skakać! Jeśli chcesz spłaszczyć brzuch i mieć silne plecy – idealny trening Pilates oraz Pilates Flow treningi mentalne, które poprawiają nie tylko wygląd, ale działają prozdrowotnie i dzięki specjalnej muzyce przeciwdziałają stresowi.

Twoje postępy w treningu fitness zależą w dużej mierze od Ciebie Bądź świadomy swojego ciała i ćwicz technicznie Wiele osób przychodząc na zajęcia oszukuje, że ćwiczy – każde ćwiczenie wykonuje byle jak np. cel ćwiczenia mięśnie pośladkowe - gdzie ważne jest ułożenie uda, kolana, stopy , bioder a ćwiczący poprzez złą technikę , złe ustawienie ciała nie zrealizuje celu ćwiczenia i taki trening oprócz machania nogą nic nie daje. Z moich obserwacji wynika, że większość z osób, które przychodzą na zajęcia ma problemy z koordynacją, z prawidłową postawą, z prawidłowym napięciem właściwych mięsni, z małą elastycznością. I tak np popularne zajęcia Zumby oprócz tańca i zabawy fitness nie wzmacniają mięśni i nie uelastyczniają ciała. I prowadzone przez Instruktorów po „ aż” 2 dniowym szkoleniu ( bo szkolenie może zrobić każdy kto chce jak zapłaci w dolarach) nie prowadzi do efektów. Zastanów się jak ćwiczysz i u kogo trenujesz – bo to ma znaczenie !